Onsdag

Ingen träning och ingen jogging idag , vilken slöö dag .. ! Fotbollen ere uppehåll med och efter att ha gått upp 8 och somnat vid 2-3 varje dag sen söndag så är man rätt slut.
 Nu kör vi Guitar hero , och ska väll snart dra till husvagnen för att köra vårat egna speciella styrkepass ;)
60 st situps x2 , 15 st amrhävningar x2 , 20 st rygglyft upp och ner x2 sen 10 st vanliga rygglyft i en min x2 och sen benlyft 20 st uppner uppner  x2 sen benlyft och stanna kvar i en minut, 10 st x2 SEn så vare inget mera :P <3
Jag måste bara skryta , jag fick 95% på hard :D
 Det va allt , kjam kjam . <3

Guitar hero inskaffat :D

japp som ni läste på rubriken så har vi skaffat guitar hero idag :D efter att vi hade vart på banken , skulle försöka fixa bankkort till mej och lite andra saker , tjockt najs :)
 När vi kom hem åt vi , korv och pasta , sen satte vi igång att köra guitar hero , både Pontus och Sussie har stakat sej upp från nybörjare,dålig till bra :) Sedan kom Pierre hem och körde med oss också elr oss och oss mej och Pontus som hoppade in i det hela när han såg oss gå för att spela :) , ja juste va ute och Sprang med hela tjocka släkten elr Pontus Pierre och Sussie ;) kl 8 gick vi upp gick en promenad dit , en omväg :P sen jogga vi tre varv , sen "lång promenaden" tillbaks :) Imorrn ska vi också ut kl 8 , elr om det kasnke blir tidigare vet inte va Pontus dillade om.. :) tjockt najs yaao :D
 Juste mina besökare är vääldigt dåliga på att kommentera mina inlägg , BLI BÄTTE , sötnuusar :) <33
Nu vill inte mina bröder sitta här och vänta längre , så jag antar att det får va slut på detta inlägg nu.
Bröderna hälsar . Puss & knnull på er alla :)   / V .    P&P hälsar alla en stor våt puss också.

haha , soft kväll xD

inget har som vanligt hänt idag , fast nu denna kväll har varit fett roliig xD tack vare alex <3 ååh gud , vi sitter hemma hos oss själva men vi pratar/chattar med varandra som vi va i samma hus , vi kollade t.ex tsm på saw 2 vid 11-12 ngn gång då som det va som mörkast , och nu är kl tio över tre. Andle inte sovdningen till detta är att jag är mörkrädd och har tvingat alex att sitta uppe tills d börjar bli ljust igen , vilket det redan ha börjat. Men nu pallar jag inte sova. Vi sitter och tipsar varandra om olika vidiosar ^^ fett kul xD <33 ni ska få lite tips här och nu , tyärr kan jag inte ge er hela lönkarna för det funkar inte , så skriver namnen på videosarna så får ni söka själva på youtube.com
  "busringning till BRIS"      Den är lång men klockren xD
  "Lilla Al-fadji solar i bastun"                 |  ASw den här videon får ni INTE missa såå jävla klockren! xD lööve it ! <3
  "Lilla Al-fadji stavar cash"                     |  aha skööning asw xD
  "Lilla Al-fadji on the line"                       |  no comments , sköön snubbe säger jag bara xD
  "Lilla Al-fadji-han gillar min hår"          |  haha stolt, över sitt krull ^^
  "Say Fire Truck (Rated R)"                    |  ungen är bara fööör sööt asw :)
  "The Evil look"                                         |  sköööönaste videon EVER ! såå jävla klockren xD

kom ihåg dom hära " ska inte va med när ni söker på videosarna och inte dessa : | <--- heller.

KramKram PussPuss // V

...

idag har det till skillnad från andra dagar hänt ngt :D Jag va hemma ensam , som jag har vaarit hela veckan , eftersom pappa och Sussie jobbar. Min lillebror är hos mamma och mina 3 andra "bröder" är hos sin pappa. Dom är nere på gothia cup . Som jag också skulle variit med mitt lag nu .. om ja inte va såå ny.
 Juste hörde ni om olyckan med regnbågen på liserberg. 36 satt i karusellen när den gick sönder 18 skadades därav 3 allvarligt. 20 ambagulanser och en helikopter på plats. Min älsta "bror" han som spelar där nere skulle gå på liseberg med sina kompisar , men det va så fullt att dom inte släppte in mera folk. Så dom kom inte in , vilken röta va ? tjockt bra , blev lite orolig där ett tag..
 Btw lossnade mitt lisebergs band idag,  asw ni vet själva åk bandet , efter att ha haft d sen 3 juni. så ramlade det av idag den 18 juli.  Men men, Sussie va och besiktade husvagnen idag, i Arboga, allt gick bra :D och kom hem runt sex då pappa kom inrullande typ tio min senare , sen ringde husägaren och vi bestömde oss för att dra och kolla på huset , efter att vi hade fått i oss lite mat. Middagen bestod av korv, pasta och lite annat gott :) sen sen drog vi iväg och kollade på nya huset  , tjockt najs asw med poolen och att jag har en egen altan/balkong där uppe vid mitt rum. JAg och pontus får även en egen toalett och dusch medans d andra fem får tränags i duschrummet och toan där nere^^ Jag har även det största rummet av alla sovrum. Tjock najs , visst ? :D
 Hon som bor där nu har även en fett sööt hund vid namnet karisma :D
Hon ville att man skulle kasta bollen till hen , och gjorde man det då jävlar fick hon fart. Men efter en fem sex gång blev hon trött. Kom man då och skulle ta bollen som hon hade lagt på golvet så tog hon den i munnen snabbt som blixten , aaaas sööt :D :D love love ! <333
 Så vi va hos henne ett tag spexulerade på tomten och kollade Í huset , för första gången för mej :D Det kommer ta ca 25 min med bussen till skolan , men grejjen är att vi bor typ ute på landet när vi flyttar sen .. så missar jag den bussen jag skulle ta .. så får jag vänta tills kvart över tio innan nästa buss kommer , jaah du då är man framme lagom till lunch ^^ Fast d e juh inte länge kvar tills jag kan skaffa moppe , eftersom jag är tidigt född (januari) så kommer den bli införskaffad direkt när man kan börja åka igen , (hoppaas jag) dvs när snön e borta.
 Sen satte vi på oss skinstället och åkte tillbaka igen , med Sussies och pappas motorcyklar, och jag sitter på Sussies , än så länge eftersom pappa övningskör. Och då får man ej skjutsa..
  Bilderna från "tält-veckan" kommer snart , om nu Emma kan komma sej till konsentrationen att lägga in dom ^^
Kram och puss // V,

inget händer just nu ..

inget har hänt idag .. bara trååkat , solade lite idag med , men såklart .. inget resultat ..
 Måste bara säga att jag älskar Helena Linnea Öhlund mest pcch jag finns häär vid din sida , hon behöver mkt stöd just nu och d e det minsta jag ska ge henne .. Önskar jag kunde vara där hos henne , säga "allt är bra , gumman" krama henne och ge henne en lugnande/tröstande puss på kinden/pannan <3 ÄLSKAR DEJ GROVT , cp-tvilling , ge inte upp <3
Bara för hon e så undrerbar mååste ni få en bild på henne , och den kommer häär .. :
  stor glädje , <3 här e hon , min sötsak <3

Kommer inte på ngn bra rubrik.

Idag blev jag väckt kl 09.00, ooh snape (krap)  För att rasta hunden våran. Vid halv tio kollade jag på ett avsnitt av topmodel och och "frukost" elr frukost o frukost , en macka.. Om man nu ska kalla det frukost , det är väl upp till var och en.   Vid elva , typ blev´re det lunch , pannbiff och potatis , det va gott men jag va inte direkt hungrig.. Tjockt najs , sen blev´re fart i byxorna och ut och springa i motvind, sol och allt. Började springa vid  vid halv tolv , typ .. :P va tillbaka vid halv två, Hoppa i duschen och sega vid tv: n. med lite glass också ;P muuummss :D . (Men det är en hemlis)
 Sen kollade jag till peah , msn , bdb , facebook och självklart lite musik på youtube till det också.  Sen rastade jag Bus igen , sen degade lite till , läste lite ur både "flickan med de röda skorna" och ur "Eva och Adam -  solen skiner - sura miner"  Btw, läste jag faktiskt 120 igår innan jag somna , om ngn ville veta :D duktigt va ? :D
jjaaah , jag va lite i solen också , men det ser juh inte ut att ha gett ngt resultat , men det är väl som vanligt..
 Sussie kom hem vid 4a , yeeey. Iväg till ÖB och handla lite sen åkte vi till willy:s och handlade lite mat dära , och en varsin glass :D:D mmmh , jag tog en "lakrids puck" och Sussie tog en "fotboll glaass" kommer nt inhåg va den heter , men tjockt najs iaf :D
 Till middag blev det fisk med cos cos :D mmuummss , gott vare :D sen tillbaka till datan för att checka allt skit och skriva detta inlägg om dagens dravader :D:D
 BTW, Hannah is back från Flen :D och är nu inne på msn :D måste bara säga att jag älskar henne grovt. Hoin är den underbaraste och bästaste! Hannah <3

// V

Bloggdesignen håller på att fixas

Japp jag ( Jennie) håller på att fixa till gummans bloggdesign så bli inte förvånade när de händer något :)
/Jennie

Ett inlägg som ska berätta mitt liv under denna vecka på landet utan internet

jah , jag kom väl till mamma på .. eh söndag .. tror jag. Trååkade heeela söndagen och sedan först på måndagen , elr vatre tisdagen märkte jag att Emma va ute , men eftersom Hanna skulle komma på onsdagen så vare så tyst hos dom.
Men sen på tisdagen bare av ner till stranden , för att tälta yaao.
Aah , första kvällen blev´re väl bara chill. Kolla på film på mammas bärbara dvd ;) sen låg vi och sncak och somna rätt tidigt , typ 3.
Sen onsdag tälta vi igen , men denna gång med kudde , mkt sköönare ;) :P och på kvällen blv re väl lite smook , om ni nu vill elr fattar . Inget bra iaf :P Sen blv re väl lite bad vid 11 sen film sen somnade vi väl vid 2-3.
Sen på torsdag så blevre liktigt najs fan , med så kallad "vinbär saft" (smakade piss) och smook pissa man som en flod häst xD , och lite upppiggande med smook kan man säga , sen vare naken bad som gällde , vid 4 typ , fett najs yaao i vattnet , om jag säger att det va 28 grader så driver ja inte. Elr iaf kändes d så eftersom solen hade gått ner.
Fredagen blev´re chill som vanligt men på lördagen skulle Emma va hemma och äta frukost till halv 9o.. ooh Snap (krap) asw . Fyfan vi somnade om när hennes ringsingnal "klockan är , 7.30" och d upprepade den till faan avlöste elr iaf tills man stängde av alarmet , och d gjorde Emma också , (dum som hon e) ;) sen vakna vi igen kl 9 , oj oj liiite försenade ssprang vi upp till cyklarna och cyklade hem , för att dom senare skulle till Wingåkers outlet. Fett najs jööh.
Sen lördag , då va Hannah och Hannahs kompis Issa med mej och Emma ner till stranden och aah fett naajs kväll , Issa hade ett helt packet med smook. Som hon ioförsej glömde i tältet men som Hanna och Issa cyklade och hämtade, aah fett najs , sen hade Emma köpt 2,8:or (cider) sen hade vi energi dricka och solrosfrön ^^ och godis ofc ;) så vi satt där först delade jag och Emma på en cider och Issa och Hannah på en. Och en varsin smook tog vi också ofc, men dessvärre hade vi ingen "saft".. Synd tjockt najs d hade varit serri.
 Sen hämtade jag mina 4a energidrickor och gav en varsin till alla. Sen palla inte Emma va snål heller så då gav hon alla en varsin.
  Thaha, entligen hade vi tänkt att spara d till Hannah och Issa hade gått, ^^ för vi trodde lix att dom skulle dra vid 12 halv 1 ngn gång :P:P
Sen satt vi och snacka och smooka lite åt godis och chilla. mysmys.
Sen tvekade vi om vi skulle bada elr inte.. huum det va varmt men jag palla inte då. Emma och Hannah skulle .. typ .. bada.. innan Hannah ändrade sej :P
 Sen sa Issa att om jag hoppa i vattnet skulle hon ge mej en smook så självklart och jag simma ut TILL HÄLFTEN AV SJÖN , trots min fiskrädsla/panik :P duktigt gjort av mej , tycker jag :D *stolt*
sen fick Emma också en :P men vi va fan i vattnet i en kvart d va så jävla skönt , sen grilla jag lite godis över myggljusen , fast gott det blev det fan inte , smaka myggskabb om godiset sen .. :P iiinte såå lyckat :P
 Sen började vi funder på att Hannah och Issa skulle sova tsm med mej och Emma i mitt 3 manna tält, "det är juh bara klämma in sej" enligt Emma :P
 För klockan va lix typ halv 5 vid detta lagret, men dom cyklade hem iaf,  till sitt tält.
Så vi blev ensama iaf i tälten , jag och Emma. Men vi störde oss inte på det , vi kollade på film , som alla andra dagar xD förutom onsdag elr om d va Fredag då Emma somna redan vid halv två :O:O
iaf vi filmerna vi har kollat på under vår "tält vecka är" "bekännelsen" , "babar" , "håkan bråkan och yosef" , "tur & retur" och d va väl typ alla. I stort sett bara barn filmer xD (it´s me)
Sen på Söndag (idag) skulle pappa komma och hämta mej kl halv två , ouff fett tidigt tjockt jobbigt yaao.
Så vi skulle gå upp 11 vikket jag gjorde, men inte Emma , jag gick ner hämta mina badkläder jag hade lämnad där i förigårs nattbad. Fixade lite grejjs väckte Emma för 500 elfte gången och yesssss, kl halv 12 va hon uppe.
Då vare bara på med badkläder sen dra ner och duscha , så gott det gick i havet/sjön elr vare nu är .. :P
Sen tio i ett gick vi tillbaka hem. Jag slapp packa ihop tältet :D:D:D eftersom Emma och Hannah (och Issa)  inte pallade ta ner deras tält och ville därför låna vårat. Visst , fine för mej :D
 Sen kom vi hem , Emma följde med mej hem sen snacka vi med mamma om t'ltet och d gick. ASen åt jag och Emma korv med bröd och spelade schak , hon van .. men d va bara tur , sen körde vi vem där . Då van hon också . Fan måste träna upp mej på spel tills nästa gång , så jag kan klåå Emma. Men kort där van jag på plump. Elr ska man säga ledde , eftersom vi inte pallade köra mer än tre omgångar efter som vi skrev på toapapper för riit pappaer hade vi ofc inte emd oss. men jag kedde med typ 14 , 15 och 12 elr vre va hon hade plump (noll poäng) , plump (noll poäng) och slutsligen plump (noll poäng)
 aah d va denna vecka med Emma , Hannah och Issa. Bilder kommer , när Emma har skickat dom från sin kamera till mej :D ;)

Sen måste jag bara ta och berätta att denna sötsak Towe kanske kommer i veckan till mej och sover hos mej. Då ska vi sova i HUSVAGN :D:D skööönt en husvagn bäddad för 7 pers och endast 2 sover där inne , tjockt najs juh :D

Towe              sööt och jag älskar dej värkligen ! <33           min sötsak<3