...

idag har det till skillnad från andra dagar hänt ngt :D Jag va hemma ensam , som jag har vaarit hela veckan , eftersom pappa och Sussie jobbar. Min lillebror är hos mamma och mina 3 andra "bröder" är hos sin pappa. Dom är nere på gothia cup . Som jag också skulle variit med mitt lag nu .. om ja inte va såå ny.
 Juste hörde ni om olyckan med regnbågen på liserberg. 36 satt i karusellen när den gick sönder 18 skadades därav 3 allvarligt. 20 ambagulanser och en helikopter på plats. Min älsta "bror" han som spelar där nere skulle gå på liseberg med sina kompisar , men det va så fullt att dom inte släppte in mera folk. Så dom kom inte in , vilken röta va ? tjockt bra , blev lite orolig där ett tag.. 
 Btw lossnade mitt lisebergs band idag,  asw ni vet själva åk bandet , efter att ha haft d sen 3 juni. så ramlade det av idag den 18 juli.  Men men, Sussie va och besiktade husvagnen idag, i Arboga, allt gick bra :D och kom hem runt sex då pappa kom inrullande typ tio min senare , sen ringde husägaren och vi bestömde oss för att dra och kolla på huset , efter att vi hade fått i oss lite mat. Middagen bestod av korv, pasta och lite annat gott :) sen sen drog vi iväg och kollade på nya huset  , tjockt najs asw med poolen och att jag har en egen altan/balkong där uppe vid mitt rum. JAg och pontus får även en egen toalett och dusch medans d andra fem får tränags i duschrummet och toan där nere^^ Jag har även det största rummet av alla sovrum. Tjock najs , visst ? :D
 Hon som bor där nu har även en fett sööt hund vid namnet karisma :D
Hon ville att man skulle kasta bollen till hen , och gjorde man det då jävlar fick hon fart. Men efter en fem sex gång blev hon trött. Kom man då och skulle ta bollen som hon hade lagt på golvet så tog hon den i munnen snabbt som blixten , aaaas sööt :D :D love love ! <333
 Så vi va hos henne ett tag spexulerade på tomten och kollade Í huset , för första gången för mej :D Det kommer ta ca 25 min med bussen till skolan , men grejjen är att vi bor typ ute på landet när vi flyttar sen .. så missar jag den bussen jag skulle ta .. så får jag vänta tills kvart över tio innan nästa buss kommer , jaah du då är man framme lagom till lunch ^^ Fast d e juh inte länge kvar tills jag kan skaffa moppe , eftersom jag är tidigt född (januari) så kommer den bli införskaffad direkt när man kan börja åka igen , (hoppaas jag) dvs när snön e borta.
 Sen satte vi på oss skinstället och åkte tillbaka igen , med Sussies och pappas motorcyklar, och jag sitter på Sussies , än så länge eftersom pappa övningskör. Och då får man ej skjutsa..
  Bilderna från "tält-veckan" kommer snart , om nu Emma kan komma sej till konsentrationen att lägga in dom ^^
Kram och puss // V,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0