inget händer just nu ..

inget har hänt idag .. bara trååkat , solade lite idag med , men såklart .. inget resultat ..
 Måste bara säga att jag älskar Helena Linnea Öhlund mest pcch jag finns häär vid din sida , hon behöver mkt stöd just nu och d e det minsta jag ska ge henne .. Önskar jag kunde vara där hos henne , säga "allt är bra , gumman" krama henne och ge henne en lugnande/tröstande puss på kinden/pannan <3 ÄLSKAR DEJ GROVT , cp-tvilling , ge inte upp <3
Bara för hon e så undrerbar mååste ni få en bild på henne , och den kommer häär .. : 
  stor glädje , <3 här e hon , min sötsak <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahha grymt fin och gammal bild oxo ;)

Jag älskar dig med grymt mycket gumman. Tack för allt <333

2009-07-24 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0