Guitar hero inskaffat :D

japp som ni läste på rubriken så har vi skaffat guitar hero idag :D efter att vi hade vart på banken , skulle försöka fixa bankkort till mej och lite andra saker , tjockt najs :)
 När vi kom hem åt vi , korv och pasta , sen satte vi igång att köra guitar hero , både Pontus och Sussie har stakat sej upp från nybörjare,dålig till bra :) Sedan kom Pierre hem och körde med oss också elr oss och oss mej och Pontus som hoppade in i det hela när han såg oss gå för att spela :) , ja juste va ute och Sprang med hela tjocka släkten elr Pontus Pierre och Sussie ;) kl 8 gick vi upp gick en promenad dit , en omväg :P sen jogga vi tre varv , sen "lång promenaden" tillbaks :) Imorrn ska vi också ut kl 8 , elr om det kasnke blir tidigare vet inte va Pontus dillade om.. :) tjockt najs yaao :D
 Juste mina besökare är vääldigt dåliga på att kommentera mina inlägg , BLI BÄTTE , sötnuusar :) <33
Nu vill inte mina bröder sitta här och vänta längre , så jag antar att det får va slut på detta inlägg nu.
Bröderna hälsar . Puss & knnull på er alla :)   / V .    P&P hälsar alla en stor våt puss också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0