Kommer inte på ngn bra rubrik.

Idag blev jag väckt kl 09.00, ooh snape (krap)  För att rasta hunden våran. Vid halv tio kollade jag på ett avsnitt av topmodel och och "frukost" elr frukost o frukost , en macka.. Om man nu ska kalla det frukost , det är väl upp till var och en.   Vid elva , typ blev´re det lunch , pannbiff och potatis , det va gott men jag va inte direkt hungrig.. Tjockt najs , sen blev´re fart i byxorna och ut och springa i motvind, sol och allt. Började springa vid  vid halv tolv , typ .. :P va tillbaka vid halv två, Hoppa i duschen och sega vid tv: n. med lite glass också ;P muuummss :D . (Men det är en hemlis)
 Sen kollade jag till peah , msn , bdb , facebook och självklart lite musik på youtube till det också.  Sen rastade jag Bus igen , sen degade lite till , läste lite ur både "flickan med de röda skorna" och ur "Eva och Adam -  solen skiner - sura miner"  Btw, läste jag faktiskt 120 igår innan jag somna , om ngn ville veta :D duktigt va ? :D
jjaaah , jag va lite i solen också , men det ser juh inte ut att ha gett ngt resultat , men det är väl som vanligt..
 Sussie kom hem vid 4a , yeeey. Iväg till ÖB och handla lite sen åkte vi till willy:s och handlade lite mat dära , och en varsin glass :D:D mmmh , jag tog en "lakrids puck" och Sussie tog en "fotboll glaass" kommer nt inhåg va den heter , men tjockt najs iaf :D
 Till middag blev det fisk med cos cos :D mmuummss , gott vare :D sen tillbaka till datan för att checka allt skit och skriva detta inlägg om dagens dravader :D:D
 BTW, Hannah is back från Flen :D och är nu inne på msn :D måste bara säga att jag älskar henne grovt. Hoin är den underbaraste och bästaste! Hannah <3

// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0