haha , soft kväll xD

inget har som vanligt hänt idag , fast nu denna kväll har varit fett roliig xD tack vare alex <3 ååh gud , vi sitter hemma hos oss själva men vi pratar/chattar med varandra som vi va i samma hus , vi kollade t.ex tsm på saw 2 vid 11-12 ngn gång då som det va som mörkast , och nu är kl tio över tre. Andle inte sovdningen till detta är att jag är mörkrädd och har tvingat alex att sitta uppe tills d börjar bli ljust igen , vilket det redan ha börjat. Men nu pallar jag inte sova. Vi sitter och tipsar varandra om olika vidiosar ^^ fett kul xD <33 ni ska få lite tips här och nu , tyärr kan jag inte ge er hela lönkarna för det funkar inte , så skriver namnen på videosarna så får ni söka själva på youtube.com
  "busringning till BRIS"      Den är lång men klockren xD 
  "Lilla Al-fadji solar i bastun"                 |  ASw den här videon får ni INTE missa såå jävla klockren! xD lööve it ! <3
  "Lilla Al-fadji stavar cash"                     |  aha skööning asw xD 
  "Lilla Al-fadji on the line"                       |  no comments , sköön snubbe säger jag bara xD
  "Lilla Al-fadji-han gillar min hår"          |  haha stolt, över sitt krull ^^ 
  "Say Fire Truck (Rated R)"                    |  ungen är bara fööör sööt asw :) 
  "The Evil look"                                         |  sköööönaste videon EVER ! såå jävla klockren xD 
 
                       kom ihåg dom hära " ska inte va med när ni söker på videosarna och inte dessa : | <--- heller.

KramKram PussPuss // V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0