Falla tillbaks

Så sjukt tom,
Så sjukt besviken,
Så sjukt ledsen,
Så sjukt arg,
Så sjukt chockad,
Jag mår illa. Idiot.


Jag förstår inte, jag förstår verkligen inte hur ni kunde..
Båda två visste precis vad jag hade för känslor..
Ändå gick ni mig bakom ryggen så många gånger,
och under så lång tid och ni gjorde det värsta
man någonsin kan göra.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag vill bara spy..
Och A, dig vill jag bara slå tills du spyr blod.
Du, din falskhet och din dubbelmoral gör mig
äcklad. Allt jävla skitsnack, skenet kan verkligen bedra.
Eller så gör kärlek människan blind.

Ni har dödat mig, bokstavligen talat dödat mig.
På utsidan ser jag kanske levande ut, men på insidan
är jag död. Jag känner ingenting, jag strosar runt som
ett jävla spöke. Helt känslokall, jag känner verkligen
ingenting, förutom illamående så fort jag ens tänker på mat.

Jag tjänar ingenting till att ha dig kvar i mitt iiv,
så jag värmer mig själv med tanken av att vi myser.
Men såfort dom försvinner blir jag själv,
och jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0