Jag har inte gått någonstans, jag behöver bara vara ensam ett tag

Jag vet vad du tänker, du tror att bara för att vi inte har hört av varandra på ett bra tag, ja en hel evighet i vår tidsrymd att jag har lämnat dig. Vill bara tydlig göra att så är inte fallet.
Du finns i mina tankar ständigt, du är med mig i allt jag gör, du har fortfarande den speciella platsen i mitt hjärta - den som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån dig, tro inget annat.
Det finns många nätter då jag gråter mig till sömns av tanken på oss, allt vi hade, allt som bara förlorades med vinden tack vare dina snedsteg. De misstag man aldrig någonsin gör, dom begick du tyvärr.
Frågan "varför" är den som ständigt plågar mig, varför jag? Vad gjorde jag för att förtjäna det? Var jag i te tillräckligt bra? Var han den enda du kunde tänka dig...?
Oavsett vad så saknar jag dig, det gör jag, varje dag varje timme varje minut saknar jag dig.
I värst perspektiv har vi inte setts och hörts på evigheter, det känns så när man har varit med varandra konstant i 1år, men faktum är att det bara är några veckor.
Jag vill ha dig i mitt liv, jag vill att allt ska vara som vanligt. Men hur ska jag vet att du inte sticker mig i ryggen en 3egång? Du måste förstå mig också.
Du och jag kanske inte är gjorda för varandra trots allt? Eller behandlar man sin själsfrände som du behandlade mig? Jag skulle aldrig ens tänka tanken på att göra det. Ingen människa är perfekt.
Kanske ska du och jag bara vara ett minne blott?
Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag vågar. Vågar jag riskera ytterligare ett fall i den djupa gropen?
Även om du säger att det aldrig kommer ske, hur ska jag våga lita på det?
Jag tittar ofta på våra bilder, jag drömmer mig gärna bort, tillbaka till tiden det var du och jag och bekymmer existerade knappt. Vad hände? Jag gråter ofta, oftast när jag inser vad som hände och vad jag förlorade - dig &det vi hade.
Jag måste få vila, få tänka. Det är de jag har bett dig om.
Glöm mig inte under tiden, för jag kan inte garantera dig att jag har ett svar imorgon, jag kan inte garantera dig att jag har ett svar nästa månad och jag kan inte heller garantera dig ett svar om ett år.
Kyske kommer du aldrig få svar, jag vet inte.
Kanske måste detta smältas och tas ställning till efter det är smällt?
Det enda jag vet är att en stor pusselbit i detta är att du respekterar, offrar och Kämpar för det Du vill.
Visa mig vad du går för, vad du vill komma, hur mycket du är värd att satsa.
Sanningen svider, men just nu vet jag inte vad jag vill.
Därför får du ta de största och jobbigaste stegen och visa Mig vad Du vill.
När du gjort det, backa och låt då Mig tänka över hur jag vill ha det.

Jag kommer alltid älska dig, hur det än blir med oss.
Jag kommer aldrig glömma, hur det än blir med oss.
Jag lovade dig att jag alltid kommer älska dig, och det kommer jag alltid.
Jag lovade dig att du alltid skulle ha en stor plats i mitt hjärta, och det kommer du alltid ha.
Jag har inte gått någonstans, jag finns fortfarande här.
Frågan är bara: på vilket avstånd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0