Bloggen rinner ut i sanden

Tjenixen! 
Long time no see.
Tänkte iallafall upptadera något litet nu, medans dealer'N på jobbet ändå går väldigt segt.
Ja som sagt, jag har jobbar hela låånga sommaren. 
Ändå sedan skolan slutade har jag varje morgon åt till Uppsala, där mitt jobb
numera infinner sig. Har varit en sommar med blandade känslor, att vakna till väckarklockan, inse att klockan
inte är mer än halv fem och man måste gå upp får mig ganska ofta att vilja kasta klockan i väggen,
så att den aldrig någonsin fungerar igen, men så blir ju inga pengar gjorda.
På lördag sticker jag iallafall till Turkiet i 15 dagar med min fina vän, det kommer bli soooooft.
Kanske blir lite mer aktivitet på bloggen då, inlägg med text och bild.
Har luuunch nu, det bästa på hela dagen, Haha! Så tänkte avrunda med en liten bild tagen ute på vårt
landställe i Flen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0