Sanningen är den att..

Jag inte tror att blogga är min grej längre..
Eller så har jag fått en bloggtorka..
Eller så är det för mycket tankar som snurrar just nu!
Ja något är det.
Har mycket i skolan just nu, kom nyligen hem från Turkiet.
Men har iallafall hunnit boka en ny resa till Turkiet redan,
som bär av stapeln i juni 2012, länge tills dess? Ja!
Men som sagt, nyckeln till billiga & bra resor är att boka i tid.
Blir Turkiet med mamma och lillebror denna gång,
var med syrran i Turkiet denna sommar.
Kärlek till Turkiet!
Det har hänt så mycket på senaste tiden,
och jag vill berätta såå mycket.
Men det skulle bara trötta ut er läsare.
Därför får ni en bild och sen får det vara bra för detta inlägg.
Tatuering, gjord i Alanya sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0