Bloggtorka

Okej jag ska säga såhär, jag har tappat suget helt
för bloggandet för tillfället! Så tänkte bara visa mig
så ni inte tror att jag är död. För så är ju inte fallet (:


Igår
Vaknade halv nio igår, då idrotten började i KTH,
Hann såklart inte dit så åkte till andra lektionen som började ett.
Vi fick sluta kvart i två istället för tre, så jag Honia, Angelo,
Nardos och Fanny bestämde oss för att stanna kvar
och plugga lite till Geografi + Naturkunskapsprovet.
 När vi skulle ner och möta upp en tjej, fastnade vi i hissen.
Så från tjugo i tre till typ sex satt vi fast i hissen! 
 Vi fördrev tiden med att Angelo försökte få Fanny att inte spy,
samtidigt som vi körde luffarshack på spegeln.
Efter det gick jag in i typ psykos och skrev Död överallt i hissen.
Seriöst, det var katastrof! Varmt som en bastu var det också.

Åkte med Fanny & Angelo till vtorp för att fördriva tiden,
tills klockan började närma sig sju och jag mötte upp min
älskade parasit Nadja för bio och middag.
Vi såg Love and other drugs, och åt på kungshallarna.

Mötte sen upp underbara Sofie och rullade sedan hem mot mig.

Idag
Yes, idag då?
Jo vi hade studiedag, och såklart lyckades jag boka in ett läkarbesök
kvart över åtta på min lediga dag! Jaja, Nadja följde iallafall med mig
dit då jag inte klarar av sprutor.

Vi gick in till läkaren, som pratade massa strunt och fick Nadja att bara
vilja skrika ut att hon har själv lakosproblem och vet hur de fungerar.
 Vi fick iallafall gå till ett laboratorium där blodprov togs, jag stressade upp mig
så väldigt mycket att hon fick sticka två gånger för att få blod av mig.
Jag hyperventilerade & skakade vilket resulterade till större rädsla och svimfädig.
 Efteråt fick jag ligga kvar där typ en kvart - tjugo min för att varesig Nadja eller
läkaren tillät mig att gå.

Sedan bar det av till kyrkan med Nadja, för att även träffa Fina Sofie & Sara.
Hela vägen till kyrkan fick Nadja leda/hålla i mig så jag inte skulle ramla ihop
och svimma. Väl framme fick jag lägga mig i en soffa o tare lugnt.
Vid tre trillade jag innanför min dörr hemma, men tro inte att jag ska ta det
lugnt, som jag egentligen borde. Nejnej, Veronica ska jobba klockan fem.
Ända fram till klockan nio, då jag ska bege mig till Sollentuna för denna natts "sömn".

Allt för mig.
Phööss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0