Alla hjärtans dag



Jo idag är det då den mycket omtalade dagen alla hjärtans dag.
Och ärligt talat, detta är så töntigt. En dag för att älska..?
Jag älskar iallafall alla mina närmaste lika mycket varenda dag.
Och detta säger jag inte för att jag inte har någon att vara med idag.
Jag råkar faktiskt ha en middag / fika inplanerad med Matte.

Men jag menar, som Nadja & Sofie som är bland de bästa
som hänt mig. Jag älskar dom så grymt mycket, varje dag!
Och jag sprider kärlek till dom, varje dag!
De är detta jag menar, det blir så konstigt om man har en dag
för detta. Då vet du ju inte om killen har köpt rosorna till dig
öch bjudit dig på bio bara för att han måste tack vare denna "speciella" dag.
Känner han sig tvingad för att de är en sån dag och alla gör det,
eller gör han det för att han verkligen tycker om dig?
 Ingen idé att heller fråga, han / hon kommer alltid hävda det
andra alternativet. Älska varandra lika mycket, varje dag!

Anyway, har småsaker planerat i veckan.
Bortsett från skolan & jobbet ska jag idag iväg med Matte
och på onsdag ska jag med Nadja hem och kolla på hitta nemo
och umgås med henne! Ska bli jätteroligt.
De var nog allt för detta tråkiga inlägg.
Tänkte bara skriva så ni såg att jag levde, de är ju trots
allt en och en halv vecka sen jag skrev nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nadja

Älskade fina lillesyrran :) du betyder för mig alldes för mycket

Och är värd mer en tusen roser, släpper aldrig taget, våga inte släppa om mig:) finns alltid för dig:) älskar dig

2011-02-14 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0