Stress

Det känns som om jag är ivägen, att jag bara blir jobbig?
Jag försöker visa att jag bryr mig men jag får en känsla av att
du bara tycker att jag är jobbig och för "på" istället,
det skapar osäkerhet inom mig, jag vill bara att du ska veta
att jag finns här, dag som natt, föralltid gumman.



Jahapp, helgen vart rätt så lyckad.
Var en del folk hos mig igår, det var trevligt.
Tills det mer eller mindre gick över styr, skitsamma.
När alla utom de tre som sov över hade taggat vid 03.00 - 04.00.
ställde jag mig o plockade undan de värsta och torkade upp
efter Philip som spillde.. Klant, haha.
Vid fem någon gång kom även jag i säng.
Blev väckt typ första gången vid åtta, då skulle Yennica tagga hem,
sen ringde min syster vid nio, då blev jag väckt igen och sen
gick Simon och Nike vid elva. Då gav jag upp med att försöka
sova och klev istället upp för att börja städa.
Fyra timmar senare var lägenheten kliniskt ren, duktiga jag :)

Sen fick jag in min låt analys i sista sekund, vilken panik jag
fick när jag har fem minuter på mig innan den skulle vara inne
och jag får ett felmeddelande, sen att hennes server är upptagen
och på mitt tredje försök i sista sekund for det iväg.

Nu ska jag nog försöka samla lite energi , därmed gå och sova.
Men bloggar nog imorgon. Puss på't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0