Rättkunskapsprov + engelsk låtanalys imorgon..



Seriöst är så fucking trött på dig .. Du älskar att bråka va?
Det verkar iallafall som det när du jämt hittar små saker
som du kan använda emot mig, klanka ner på mig med
och framkalla ett bråk med?
Jag lovar att du letar bråk.. Jag orkar inte,
visst att vi borde vara nära varandra, för vi kommer nog inte
ifrån varandra under hela livet. Men jag vill inte mera,
seriöst, det räcker nu...!

Anyway..
Sitter hemma hos finaste Seda. Vi bestämde oss för att
plugga tillsammans till rättkunskapsprovet och engelska
redovisningen eftersom dessa två saker ska vi båda göra
imorgon iallafall så. Men med våra raster går det inte fort fram,
haha.. Just nu har hon tagit en såkallad dusch paus och jag
har tagit en data paus. Sen blire att köra igång igen - avtalsrätt here we come..
Blir att sova här för att imorgon bitti masa oss till skolan, eller
ja, vi börjar elva så de är inte jätte tidigt :).

Vi kanske inte har känt varandra så länge, men aldrig förr
har jag kommit någon så nära på såhär kort tid.
Aldrig förr har jag litat på en person till 110% som jag träffade för ca 2
månader sen. Och aldrig har jag känt ett så stark omtycke för en person
som jag faktiskt gör för dig Seda. Tack för att du finns i mitt liv, i min vardag,
att jag kan öppna mig för dig och att du lyssnar och förstår.
Och jag kommer alltid göra desamma för dig, när som helst, dygnet runt.
Mitt liv blir lättare med dig med i bilden hjärtat.

Allt för denna gång. Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0