lista pista

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
no comments..
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? det är olika, beror på sammanhang.
När kramade du någon sist? idag.
Saknar du någon speciell person? Ja, Tove Bech & Carro Karlsson tex.
Har du svårt för att bli kär? Asså jag vet inte, tror på kärlek vid första ögonkastet.

När kysste/hånglade du med någon sist? lördags.

Ångrar du det? Nej :)
Är du singel ? Njae .
När fick du senast en komplimang? idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Jo, haha men då hade jag inte alla hästar hemma.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Yes, åkte tilloch med ambulans, slå det du! :)
Hånglat med nån riktigt ful: HAHAHAH! Tyvärr.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej. Sån är inte jag.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Aa.
Gjort något riktigt dumt? Det har väll alla?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Yes,
Gjort nåt olagligt? Att dricka under arton är väll olagligt? Men de va tider, nu är jag en duktig lydig flicka :)
Blivit polisanmäld? Ja, haha! Men mongo de va, endast för att vi anmälde före :) Hon hade inget att anmäla :)
Slagit ner någon? Slagits ja, men typ på skoj?
Skämts över dina föräldrar? Haha, tro mig - varje dag.

Skämts över dig själv? Haha.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Men nej?
Dricker du? -
Vilka kläder sover du i? Tröja & Shorts :)
Varit kär? Ja..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? m
Är du ensam nu? Nej, i skolan.
Vill du gifta dig? Utifrån idag - nej.
Vill du ha barn? ja självklart, en pojke en flicka :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hmm.. Tove tror jag :)
Du fick ett SMS av: Samy <3
Såg dig gråta? Tove Ultvedt
Fick dig att gråta? Min far..
Du delade en cigg med?
Du gick på bio med? Seda :)
Skällde på dig? Min far..


DE SENASTE 4
8 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja.

kramat någon? Ja :)
Pussat någon? Jadåå :)
Sjungit? Sjunger hela tiden typ haha.
Saknat någon? Ja, samy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0