dagen, eller ska man säga kvällen och morgondagen?

Efter skolan idag bar det av till Rinkeby,
för att hjälpa till på parkfest.
Träffade Dogge Dogelito bland annat!
Kom hem sent och har nu bara degat framför datorn.
 Imorgon har jag ingen musik och börjar därför halv
tolv, erkänn att de är jävligt nice?!

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara få säga
en sak. Haha, så patetiskt. Min skola har tydligen förbjudit
kortspel i deras lokaler såg jag idag när jag loggade in på
mitt schoolsoft konto.
Dom skrev följande "Händerna på berörda elever blir både svullna och ilsket röda.
Detta i sin tur orsakar ett adrenallinpåslag. Påslag av adrenalin leder till
att ljudnivån i uppehållsrummet är orimligt hög och att koncentrationen på l
ektionerna påverkas negativt"
Spelet heter liksom Röda hand,
Vad låter det som att de går ut på? Pussas eller?
Hah nejmen ärligt, dedär var nog ett av de mer töntiga sakerna/åtgärderna
jag sett en skola göra och om jag ska vara ärlig tror jag inte det är
någon som kommer sluta spela detta spel iallafall :)

Allt för mig ikväll. Up next; Dejt med kudden ihopp om
att få lite, åtminstonde några timmars sömn.
För imorgon ska jag upp med tuppen och försöka
plugga Geografi! Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0