Tjabba Tjena Hallå! Jag säger så

Yes, i lördags blev det att ha kul i fruktparken med bästa Seda,
hennes kompisar och Amelie :) De va kul. Synd att alla var tvugna
att tagga hem så himla tidigt, men jaja whatever.
Efter det gick jag hem till Amelie, vi käkade och drog sedan ut på
prommis i Hägerstensåsen. Haha träffade på en brud som var rektor
på Clara Norra, som visste vem min gamla klasskompis Johanna var
och som hade arbetat ihop med min mentor Max.. Haha.
Hon ville att jag skulle hälsa.. :P

Anyway.. Idag blev det att vara med underbara Sofie :)
Och imorgon är det skola som vanligt..
Jag ahr franska i tre timmar, S U C K !
Blir kanske att träffa Aya när hon kommer till Stockholm imorgon
eller tisdag. Om nu hon vill och vet när hon kommer (:
Men de va allt från mig för stunden. Puss och Kram.
Ps: SeDa BlOgGa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äääälskar dig

2010-10-18 @ 00:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0