Panik för 2

Jahapp kvällen har gått åt till att baka, skrämma
varandra, snacka, spela kort och slutligen kolla på
parnoma activity. Fyfan säger jag bara.
Seda har både skrämt sönder mig och sig själv, haha
tror vi båda haluccinerar lite nu.
Men i vilken sinnesro vi än är i så njuter jag av ditt
sällskap. Mår så bra i ditt sällskap.
Låt mig alltid få ha dig vid min sida hjärtat.
Du är underbar Seda! <3

Nää, när Seda är klar på toan är det min tur,
sen blir det en till film, tydligen är Brittan (Britney)
med i den. Aja allt för mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Seda

älskling filmen vi just såg på heter paranormal activity inte "parnoma", HAHA! :p

och så är det inte britney som medverkar i filmen vi ska se på nu, utan det är madonna!

kanske har skrämt dig lite väl för mycket?.. vart har du tankarna när jag pratar egentligen :p

2010-10-31 @ 03:03:14
URL: http://seda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0