Kväll med lillebror :)



Yess, idag blev det att träffa underbara Sofie vid ett taget.
När hon sen gick för att träna inför kvällen åkte jag hem,
och pluggade franska... När klockan slog sex hämtade jag
upp käraste lillebroder'n för att bege oss mot stan.
Väl inne i stan blev det playset, vilket min lillebror gillade
mer än väl. Kanske inte pratet, men sången och fikat efter (:
Härligt värre. Vi spelade även tecknet, Ida & jag mot Freddy & Sofie
- Underbart! De blev 15 lika med tre kort kvar på bordet.
Men jag förstår inte hur en människa kan sprudla så kraftigt
av kärlek, omtänksamhet, glädje men samtidigt lugn.
Att en människa bara bubblar av bra egenskaper.
Du är otroligt bra och underbar Sofie!
Och du betyder så mycket, du är helt enkelt en del av
mitt hjärta nu. Har nog inte kännt den tryggheten, kärleken
och omtänksamheten av så värst många förut.

Nu ska jag och lillebruur lyssna på lite avslappnande musik,
chilla och bara snacka lite syskon snack.
Puss på det.


Kommentarer
Postat av: Seda

vill ocksååååååååååååååå

2010-10-24 @ 02:43:14
URL: http://seda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0