Hååååret :)


Juste glömde berätta att jag inte är den "guld-brunhåriga" tjejen längre.
Nu är jag "mörk choklad" brun typ :) Bilden är tagen idag så de är
så det ser ut nu :) Tycker de är coolt att mina ögon typ matchar den
blåa färgen på min jacka.

Är sjukt trött kände jag nu när jag la mig i soffan, slappnade av och
satte på twilight. Men en sån här bra film kan man inte somna ifrån.
Igår satt jag typ uppe till fyra och chattade med Seda på msn, om de
mest oviktiga sakerna typ. Hahah att hon var hungrig och jag toanödig
men ingen orkade göra något åt det. Haha Seda du är underbar =)
Men du måste bli bättre med att komma upp ur sängen och bege
dig till skolan ;)

Snart kommer väl Ida förbi, så då ska jag fixa mig och sedan drar
vi nog oss emot playset. Men först ska jag pausa filmen och ta en
powernap, annars kommer jag somna därborta ikväll.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Alex the man!

hEstPeniZ :O

2010-10-16 @ 01:07:52
Postat av: Luisa M :)

Veronica as fin med hennes nya hårfärg! :D

2010-10-16 @ 01:41:52
URL: http://luisam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha gumman ditt fel ju, underhåller mig för fullt.. du är underbar tjejen!

2010-10-16 @ 14:35:58
Postat av: Anonym

Det är gott med choklad. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 16:06:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0