ett snabbis inlägg

Yess, idag var det skola.. Som vanligt.
Efter skolan åkte jag med Delberin och letade
efter våra sökta böcker på engelska i hela stan typ.
Jag skulle ha Pojken som kallades det, a child called it och Delli skulle
ha ser mitt huvud tjock ut i denhär, does my head looks big in this.
Jag fick min bok, men det fick dessvärre inte Delli.. Sen lånade
jag en bok till Seda också, en om kärlek vill hon ha. Hittade en
men den var en dagbok och typ 4 rader på varje sida. Haha hon
skulle dödat mig och frågat om jag försökte dumförklara henne
eller något, så skippade den och tog read my lips istället :)

Nu blir det att lyssna på lite pianostycken och läsa vidare engelsk
boken jag kirrade idag. Har läst alla hans böcker på svenska, de är
helt otroligt bra! De går inte att slita sig ifrån de. Gick fan och läste
medans jag promenerade hem från tuben haha.
Aja, de var allt för mig. Orkar inte lägga upp någon bild idag.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Seda

Åsna -.-

2010-10-27 @ 01:13:38
URL: http://seda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0