Annorlunda hårfärg?


Var ute och fotade lite igår och här är resultatet.
Fler av de bilderna som jag tog kommer kanske i senare inlägg:)

Pratade nyss med Sofie i telefonen.
Så skönt att mötas av den mjuka och omsorgsfulla rösten 
Jag blir så lugn & mår bra. Du är underbar!

Imorgon blir det förmodligen att sova hos Seda, där hon
även ska färga mitt hår: Svart med röda slingor.
Eller inte, haha. Alla går på det, trots mitt urdåliga pokerface.
Anyway.. Det blir chokladbrunt. Skönt med lite förändring i håret
när vardagen är trist och grå. Kul med lite liv i håret,
nu när vinter'n kallar.

Det var nog allt för mig denna gång.
Och Seda, nu har jag bloggat - som du så innerligt ville ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0