Tillbaka i skolan efter idrotten

Jahapp. Då gick man upp tidigt imorse
för att ta tågen tio över sex från Nynäshamn.
Skolan startade med idrott i Tekniska högskolan
som ligger för långt bort (30 min typ) plus att gå
vägen till hallen i denna olidliga kyla när man ej har mössa
är inte något jag varmt rekomenderar precis.
 Anyway, vi körde volleyboll - svin kul. Mitt lag ägde ut de andra.
I slutet blev de killerboll också asroligt. Vi slapp fysen!
Kanske för att vi hade vikarie.. Eller?
Vi får väll dubbelt upp nästa gång, då hon ändå bara kör sånt.
"det är ju de allra viktigaste". Nej! Det är viktigt visst,
men man behöver ju inte ägna alla lektioner åt sådant.

Aja, nu ska jag springa in på rättskunskapen.
Straffrätt here we come! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0