Starten på helgen - Underbar

Jajjemän!
Igår vart det inget playset, blev istället en mysfilmkväll
med bakad potatis och shutter island med sällskap av de
bästa: Sofie & Sara :)


Sara och bibeln

Imorse vart det att gå upp vid åtta, platta håret & käka frulle.
För att sedan bege oss in till stan där vi alla tre splittrades.
Sofie gick till kyrkan, Sara hem och själv mötte jag upp Kimpan
på plattan :) Vi drog oss senare mot lite affärer.
Bland annat gospel center där han skulle ha en studie bibel.
Han kom därifrån med tre biblar, varav en var till mig 
för det var ju inte okej att jag inte hade någon bibel. Haha gulligt :)
Vi styrde sedan våra steg mot något typ av käkställe, det blev
tacobar. God mat och super trevligt sällskap. Tack för det Kim :)


Kimpan på tacobar

Kom nu nyss hem från att vinkat av kim vid tåget, så nu ska
jag nog roa mig med att plugga & tvätta.
Ikväll blir det nog kyrkan med Ida.
Puss på det!


Min älsklingar sovandes i soffan tätt intill mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0