Hejhopp!

Hejsan.
År sedan jag bloggade, jag vet!
Men har inte sovit hemma på en vecka
och har därför inte kommit åt någon dator när
jag har haft tillräckligt mycket tid för att slänga in ett blogginlägg.

Nu sitter jag iallafall i skolan, kom hit vid åtta, börjar tio över nio.
Men men, fördriver min tid vid datorn så det funkar väl.
Har Matte & Engelska, sen lunch. På mitt typ tre timmars hål
tänkte jag åka hem och hämta träningskläder.
För på tisdag blir det gymmet igen, med Sofie :)!

Ja, ehm. Nu ska jag fortsätta facebook:a och dricka min
energidricka med bärsmak - mums!
Vi höres igen snart bloggen. Puss!



PS. Saknar dig Tove Maria Bech. Vi måste ses snart!
Saknar dig vid min sida, kom till Stockholm bästa!


--------------------------------------------------------------------
Älska mig mest, när jag är värd det minst.
För det är då jag behöver det som bäst'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0