sköna maj välkommen till vår bygd igen!

Hejhej!
Jag citerar från mitt förra inlägg "Det börjar dra ihop sig mot den 7 januari.."
Det skulle såklart vara Det börjar dra ihop sig mot den 7 maj..

Idag är det då 1a maj,
det har varit en heldag på norra bantorget och humlegården!
Är helt slut, har inte sovit så mycket inatt sen demostrerat, hållit tal och sjungit idag.
Sen bar det av på middag, trevlans! Träffade mimmi första gången idag på ett år,
hon har ju varit i Thailand i ett års tid (?)
Vi sjöng på stora scenen på norra bantorget, bara några minuter innan Miss Li
klev på samma scen. Hon sjöng I heard of a girl, älskar låten!
Btw kan jag den på piano, stolt! :D

(Bilder ifrån idag utlovas, men i ett senare inlägg!)
Nu blir det chillkväll framför tvn med mamsen och min Ben & Jerrys! :)
Puss på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0