Pü ett internetcafé i Tyskland.

Okej, jag tänkte bara berätta lite snabbt om läget just nu.
Sitter pü ett internetcafé och jag har bara 15 min kvar att sitta.
Igür lämnade vi värdfamiljerna.
Jag och värdtjejen Anna kom varandra jätte nära och
jag började süklart grüta när hon gick ifrün oss sista güngen..
Jag saknade henne redan när jag inte kunde se henne längre..
Nu bor vi pü värdens snuskigaste hotell typ.
10000 mil ifrün stan känns det som, och idag gick vi i regnet
och letade matställe i nästan tvü timmar.
Det slutade med att vi üt snitzel med pommes, precis som igür.

Barbara är ju lite som hon är och ville att vi skulle vara pü
hotellet halv nio och skulle sova klockan nio!?
Göran tyckte att vi kunde vara ute till tolv - ett.
Fan att inte han var ensam med oss, dü hade det ju nästan
blivit party, eller nütt :P

Men nu har jag bara fem minuter kvar.
Sü jag ska kolla det sista och sen gü.
Kommer till Sverige kvart över tio imorgon, dü
kan jag smsa som vanligt igen.
Ha det bäst, Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0