länge sen nu

Har inte skrivit på länge, jag vet!
Har bara inte haft orken till det, som jag har sagt
förut så går mitt bloggintresse i perioder och
den senaste veckan har det varit en sådan period då
jag helt enkelt inte har haft ork till det.
De har varit så mycket annat liksom.

Jag hade det iallafall toppen i tyskland! :)
But I miss Anna so much :( You have to come to Sweden darling! :) <3
Orkar inte berätta allt, men vi bowlade och hade jättekul hos familjerna,
eller jag hade det iallafall, Philip också tror jag :))
Sen när vi lämnade familjerna på onsdagen började jag ju såklart att gråta
när jag såg Anna gå ifrån tågstationen och bara försvinna.
Hon hade börjat gråta i bilen hem, så antar att vi fick ganska bra kontakt.
 Sen bodde vi på världens dåligaste och skabbigaste hotell, usch!
I munchen chillade vi mest, på kvällarna lyssnade vi på musik för det
var någon slags kyrkfestival när vi va där.
 Andra dagen i munchen var vi i Dachau och kollade på koncentrationslägret.
Hemskt och intressant var det.
Och slutligen sista dagen då, vi åkte på sight seeing och sen shoppade vi
innan vi begav oss mot flygplatsen.

Nu ska jag jobba lite med hemkunskapen, det ska liksom va inne idag.
Lycka till säger jag bara! Bilder från tyskland kanske kommer =)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0