Grattis faster !

Svimmade av i sängen igår med alla kläder
och allt på, var så trött så trött!
Skulle egentligen tagit mig hem till pappsen
och sovit där men så långt hann jag inte.

Idag blev det att åka till faster och fira henne!
Fyrtio års kris, eller hur vare :)?

Käka middag & kolla på Catwomen och sedan
hopp in i duschen, trodde jag var smart och tog
med mig han katten in, han luktar ju för jävligt!
Men det får jag ångra nu! Shit va ont i armen jag
har, allt tack vare hans rivsår precis vid ådrorna..
Han jamade och skrek på mig, har precis blivit
vän med honom igen, två timmar efter att jag duschat honom!

Nu ska jag försöka gå & sova, gissar på att det
inte är något jag kommer lyckas med,
men bättre att försöka än att inte försöka.

Godnatt & Sov gott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0