absolut ingenting händer

Skolan rullar på som vanligt.
Har därför inte mycket att säga.
Vi som va i Tyskland ska redovisa det för skolans småbarn
imorgon och då kommer tidningen vara där.

Sen var det inte så mycket mera, förutom
att jag hatar Görans prov på 511 sidor..
Även fast jag har påpekat att han kanske kan dela
in alla miljoner sidor i fyra mindre prov.
Varenda gång får jag samma svar:
- mm, aa jo de e smart Veronica. Jag ska fixa det nästa gång.
Så kommer nästa prov och det är exakt som innan..

Nu ska jag kolla klart på djävulen bär prada Sen blir
det nog sängen, hoppas verkligen att jag kan sova,
iallafall hyfsat tidigt idag, vilket jag sällan lyckas med.
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0