liten resumé ifrån i onsdags till idag! :)

Okej, jag börjar med att lägga in de efterlänktade
bilderna på våra skolkläder ;) :)

                                          
                                               Kläderna är marinblåa, även fast de ser svarta ut 
                                                      

I onsdags
kom Tove Ultvedt till mig :)
På torsdagen hade vi studiedag, så jag Tove Ultvedt och Tove Bech gick på bio.
Vi såg Shutter Island, den var jätte bra:) Men slutet sög! :O
Jag tog även hål i örat! :) Två stycken hål :)


De råsa plupparna är nya! :)

I fredags hade vi i Eskilstuna skola som vanligt och Tove Ultvedt var med i skolan:))
Efter vi slutade tog jag och Tove Ultvedt tåget hem till Stockholm
och splittrades sedan i telefonplan. ¨
Klockan sju begav jag mig mot Ewe, som hade födelsedags fest! :) det var trevligt
Bilder kommer senare, då jag har fått dom av Luanda! :)

Idag lördag blir det att åka till store syster min! :) <3
Blir nog att sova där, myspys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0