Tack

Du, jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig.
Varje dag tänker jag på hur jag har betett mig mot dig.
Varje dag tänker jag på om jag kunde gjort något bättre för dig.
Varje dag finns oron där för att du en dag bara ska överge mig.
Varenda dag finns du i mina tankar.
Varenda dag längtar jag efter, din röst, din närhet & ditt stöd.
Och varenda natt finns du i mina drömmar, bra som dåligt,
du existerar alltid i dom.

Tack för att du finns, ditt stöd har fått mig att komma en bra bit på vägen.
Du har fått mig att skratta åt mina problem,
lett mig en bit mot ljuset. Än är det en bit kvar.
Men jag har så mycket att tacka dig för och jag vet
inte riktigt hur jag ska bära mig åt, hur jag ska kunna
få dig att förstå hur mycket du betyder för mig?
Jag hoppas att vi aldrig ska behöva splittras.

Din närhet får mig att känna trygghet,
dina andetag gör mig lugn och att du lagt just din
tid på mig, är något stort. Alla skulle behöva de stödet du har gett mig.
Du har verkligen ett hjärta av guld. Jag vet att mycket
har blivit fel imellan oss, men det är enbart mitt fel.

Tanken på att du en dag måste gå din egen väg, uppnå
dina mål skrämmer mig. Du går den vägen jag inte kommer att gå..
Och jag vet inte vad jag ska göra utan dig vid min sida.
 Jag saknar de gamla tiderna - promenaderna & den ständiga kontakten vi hade.
Den gjorde mig lycklig, den fick mig att må bra och jag hoppas
verkligen med hela mitt hjärta att du uppnår dina mål och studier.
Men jag hoppas också att det inte behöver få oss att tappa kontakten.

Tack för att du finns, tack för att du har gett mig tid & tack för allt ditt stöd.
Du betyder nog mer än vad du själv inser.
Fortsätt vara dig själv, den personen jag har lärt känna.

I never wanted you to leave,
I wanted you to stay here holding me


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ser gumman det är många som bryr sig om dig<3

2010-03-13 @ 16:38:34
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0