skönt att ses igen

Kom hem ifrån skolan för ett tag sen och nu sitter
jag här och kollar på scrubs, fråga mig inte varför.
Det är inte ett program jag brukar kolla på, men
tvn rullar bara på när jag sitter vid datan såå.

Igår var jag och mamma på söder för att hälsa på moster.
Det var ett värdefullt besök och jag är så glad att jag fick
träffa henne igen, att ge henne kudden och höra att hon
älskade den var ju inte heller så dumt :) Hoppas den gör sig fint där i ditt rum :)
När jag såg dig igen väckte det så mycket minnen, allt bra!
Du betyder oerhört mycket för mig moster!

Imorgon är det Nationella i engelska.. Uppsats.. Jo men visst!
Som om det kommer gå bra eller? Skulle inte tro det vavava.
Annars händer det inte så mycket, livet rullar på oavsett jag vill eller inte.

Nu ska jag greppa tag i mitt block och plugga litegranna tror jag.
Om jag orkar, eller jag måste orka!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0