Nytt namn på pressbyrån

Tjenixen!
Idag var jag i Stockholm för första gången på hela veckan.
Skönt och komma hem.

Haha, måste bara berätta: När jag väl var framme i centralen
så skulle jag vandra till tuben och går förbi pressbyrån under
spottgropen. Tror ni inte att dom har bytt namn på den?
Haha, jo dom har bytt till ostsmörgåsbyrån. Kan det bli töntigare?
Haha nej det kan det inte, Stockholm är bra så underligt ibland.

 
HA HA HA! Checka nya pressbyrå namnet.

Idag fick vi våra skolkläder också! Pallar inte lägga in bilder idag.
Det får bli ett senare projekt. Kanske kommer samtidigt som bilden
jag lovade er på min nya lila mössa! :)
Kläderna är iallafall underbart sköna, precis vad jag behövde till min
garderob! Mina adidas mjukisar är ju borta.. Och mina andra börjar gå sönder.
Sen har jag bara mina slit och släng mjukisar såå :)

Från ett ämne till ett annat.
Nu ska jag gå på dejt med min kudde, det blir ju till att gå upp tidigt imorgon.
För jag har ju inte sportlov.. som vissa andra *tittar på Tove och Helena*
Aja, mamma vill att jag ska gå och sova. Det vill nog min kropp också.
Vi får höras imorgon :) Puss  &  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0