min dag <3

Åh, Grey's anatomy är bara såå bra!
Det finns verkligen inget bättre program, I love it!


Idag var vi på en föreläsning som hette avklädd på nätet,
eller nått sånt där (?) det var väll helt okej, visst de han
sa var klokt, men han hade ju inte behövt elta i princip
samma saker i en timme, det var väll typ skolan,
att man skulle tänka efter innan man la ut bilder på nätet
och trakasserier som var hans favorit ord, dom använde han
mest iaf. Men vi slutade halv tolv så de va chill!
John G följde med mig hem, så vi käkade lunch hos mig & kollade
på ensam hemma, sen bakade vi och efter det kollade vi på
topmodel & fikade :)

Haha, men jag förstår inte, jag och John var klara med kladdkakan,
vi skulle bara smeta ut den i en form, eller ja vi skulle hälla i smöret.
Då John upptäcker att det luktar friterad kyckling, jag luktade
och mycket riktigt, smöret luktade som om vi hade friterat kyckling
för två veckor sen och nu tagit de gamla fettet och använt i kladdkakan.
Haha! Vi hällde trots detta ändå i smöret i smeten, så den fick en eftersmak
av friterad kycklig, usch va de va vidrigt! 
 Så vi kastade hela skiten och gjorde om, med en väldig koll på smöret.
Vi hade alla möjliga hypoteser, allt ifrån att de va fel på kastrullen så jag
diskade den minst 4 gånger, sen att vi smälte smöret för länge till att
det var kastrullens fel så vi bytte. Visst blev smöret lite bättre när vi
bytte kastrull, men fortfarande inte helt okej.

När det äntligen blev bra så fick vi våran kladdkaka, John skulle sedan
hem för att fixa sitt släktträd. Hans mormor & morfar tror jag det var
skulle hem till dom och hjälpa honom :)

Aja, dagen blev otroligt bra , men det är ju inte konstigt.
I John's sällskap blir det mesta bäst! ;)
Tack för att du finns, du vet hur mycket du betyder för mig.

Nu ska jag sova lite hade jag tänkt, jag ska ju trots allt upp kl 05.20 imorgon.
PUSS & KRAM allt folk därute ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0