bajskorv

Nejmen hejsan, jag har kommit på en idé.
Om någon frågar mig var jag bor ska jag artigt svara : Alaska!
Det är fan snöstorm och den ger sig aldrig..
Jag brukar äälska vintern, men det kan väll vara lite måtta på det?
Nu tycker jag snön kan försvinna, eller att det iallafall slutar storma:O

Jag skulle ha tränat fboll idag, men det blev inte så.
Dels för att jag är rejält förkyld , dels för jag inte har någon skjuts
och sen kolla vädret liksom. Vem går ut nu ? Inte jag.
Jag ska mysaner mig i soffan med mitt duntäcke,
men först ska jag byta till ett par torra strumpor!
Något jag längtat efter hela denna skoldag.

Jaa, idag var ju första dagen efter lovet. Kan ni gissa om det
var segt att ta sig upp ur sängen imorse klockan halv sex, då jag
under en hel vecka har gått upp runt 11 -12..
Jag kan ge er svaret: Det var skit drygt.
 Men jag fick reda på att franska provet inte är förens om en vecka :))
Alltså inte nu på onsdag som jag befarat. Yess!
Sen fick vi tillbaka våra Nationella prov, jag fick starkt VG (Y)
Lite mer smaskigheter: Vååra skolkläder kommer snart! :)))

Ne, nu ska jag lämna datan och gå för att kolla på Navy CSI
(Eller hur fan det stavas haha)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0