fotboll igen :)



Yess, igår tränade jag med nya laget för första gången.
Det var roligt o jag tror att det gick bra eftersom han ville
ha kort på mig till mitt match leg och frågade om jag va hemma
den 28 augusti, för då har vi säsongens första match.
Fram tills dess har vi uppehåll så får kanske va med på match
efter en träning, då kan det väll inte gått så illa?
 Plus att han faktiskt sa att jag har bollsinne o har fotboll i blodet :)
Efter det blev det att hänga med lill Tove :) Skjutsade hem henne
med moppen vid ett. Var även på sång o piano lektion hos Kimpa innan :)!
Mycket trevligt :) Tillbringade nästan två timmar på tåget till Eskilstuna
för att dom måste bygga jävla dubelspår  södertälje och höll på att hoppa
på ett tåg som skulle ta två - tre timmar plus buss i södertälje! :O
Men i sista sekund valde jag bort det och tog samma tåg som hem :P

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske
ska dra med mig Tove och åka o våldgästa Anki? Haha!


Nu blir det förmodligen att dra till Jennie o käka lunch :)!
Puss & Kram och låt alla ha en underbar midsommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0