bloggade nu för jag vet att ni har saknat mig


Big Big Big love <3


Har inte gjort någonting idag typ?
Kollat på halva O.C boxen jag tog hem från Ewe igår.
O.C är bara såå bra! älskar't!

Imorgon blir det upp tidigt, om de ens e någon idé att
sova alls? Måste hinna tvätta, duscha, packa inför landet
och vara inne i centralen redan vid elva så att Tove hinner
köpa sina tågbiljetter :)

Först blir det sång & piano lektion hos Kimpa :)!
Sen gå på stan med Tove o John G. Miss you guys.
 Vid sex, siktar vi på att ta tåget till Flen?
För att tälta på mitt landställe :) Mys.

Nu ska jag se lite mer O.C , sen sova.
Min misse verkar gilla min närhet då hon väljer
att sova i mitt knä, mysisen min <3
Kommer hem på fredag, då blir det att använda mitt gymkort
som jag köpte igår för första gången :)! Premiär.
Eftersom jag e på landet till fredag bloggar jag nog tidigast fredag
för internettet där ute e så segt pga alla träd som hindrar
nätet att nå datan lika bra som i stan, eller va mamma sa.

Bilder från helgen kommer nog :)
Vi ska ut o tälta vid stranden, asmys ju. Finns på mobilen.
Bara att ringa om de e något. Puss Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0