Tryggt förvar på botten av Hedenlunda sjön

Fan vilken bra dag det var igår då!
Lillebror o jag ska dra ner till stranden för ett
kvällsdopp vid elva snåret.
Innan vi skulle gå skulle jag lägga in bilder på
mitt USB så att det fick plats med lite fler bilder.
Så jag markerar typ hälften av alla mina bilder,
tröck på kopiera in på USB:t men råkade radera
de markerade innan de kommit in på USB:t..

Vi begav oss ner iallafall, väl nere ligger vi o
lyssnar på musik och pratar.
Mobilen min ligger på yttersidan av mig,
när jag sedan skulle sätta mig upp lyckades
jag på något sätt sopa till mobilen som
ploppade ner i vatten.

BRA JOBBAT VERONICA!
Så nu ligger min mobil på botten i Hedenlunda sjön
och hälften av alla mina kamera bilder är raderade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0