min tisdag



Okej, idag drog jag mig upp vid sju.
La mig i soffan
för att kolla på en film, snoozade till nio, då jag gick
upp och tog mig en välbehövlig dusch.

Vid elva drog jag mig in till centralen för att ta tåget
till Eskilstuna. Väl framme vid 13.00 tog jag bussen
mot Torshälla kyrka där jag hade en rolig och intressant
sång och piano lektion med Kimpa :)
Fixade hem mitt smink och tog sedan tåget mot Stockholm
vid fem - tiden. Väl framme vid halv sju åkte jag mot gymmet
i skanstull, där jag tränade från typ tio över sju till nio..


Haha, men de e nog bland de pinsammare jag gjort då jag
inte fattade hur maskinerna fungerade
, så låtsades vila lite
så någon annan kunde ta maskinen före mig så jag kunde
se hur den fungerade. Haha, men väl igång bara körde jag på.
Snacka om att mina ben, rygg o mage kommer vääärka imogon!
Stretchade fett länge, så hoppas på att det inte blir så jobbigt
för jag tänkte ju träna Core imorgon :)

Nu ska jag kolla klart på Ebba och Didrik, sen ta med mig katten
min in till sängen för att kela med henne tills både jag o hon sover.
Ha det bäst nu, puss

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha , fett smart att sitta och chilla och vänta hahahah ! :O skulle jag också gjort haha , du kanske är min kusin trots allt.... xd <3

2010-07-09 @ 17:30:51
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0