Liiiiiiista :)

SKULLE DU HELLRE...
 
1. Pierca näsan eller tungan? - Har i tungan, så de e tungan såklart :)
2. Vara seriös eller rolig? - rolig för det mesta, men skulle nog bli tråkigt för personerna
omkring mig om jag jämt var rolig o aldrig kunde vara seriös.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Grön såklart
4. Brinna upp eller drunkna? -  Hmm.. Brinna tror jag..
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? -  mig själv o mina vänner, räcker inte det?
 
SVARA ÄRLIGT...
 
1. Tycker du om någon? -  Yes, om han ändå kunde bli min.
2. Sol eller måne? - Asså det beror på, men e lite av en nattmänniska.
3 Vinter eller höst? - Vinter lätt, skidåkning <3
4. Vänster eller höger? - Höger tror jag.
5. Soligt eller regn? - Sol om det inte blir för varmt..
6. Vaniljglass eller chokladglass? -  Choklad :) Fast isglass e bäst <3 
OM DIG
 
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00:02.
Fullständigt namn? - Meh, måste jag.. Veronica Hillevi Elisabeth Lanke Fredriksson
3. Vart vill du bo? -  Inte vet väll jag, Mars kanske?
4. Hur många barn vill du ha? - 1000000000000000000 , eller?
5. Vill du gifta dig? - Det återstår o se. Utifrån idag - Nej.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär, jag e väll inget moff Som Ewe heller?
7. Har du ätit sushi? - Ja o fyfan det gör jag aldrig om!
8. Favoritglass? -  isglass annars kulglass med lakridssmak o lakridsströssel, Ben & Jerry
är också mumma :)!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -  6 olika tror jag. Ofta man räknar?
10. Humör? - Skeptiskt
 
HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA
 
1. Kysst någon? - Nej. Bara Ewe, men det kanske inte räknas? HAHA!
2. Sjungit? - Jajjemänn!
3. Blivit kramad? - Jodåå :)
4. Känt dig fånig? - Nej, är ju inte fånig så.
5. Saknat någon? -  Ja, varje sekund.
6. Dansat galet? - Nej.
7. Vart full ? - nej haha.
8. Klippt håret? -  Jaapp! Gjorde de idag faktiskt! :D
9. Gråtit? -  Njae, tror jag inte.
10 Ljugit? -  Nej, min mamma säger att de är fullt o ljuga..
11. Blivit kysst? - Ja, av Ewe, för andra gången. HAHA!
 
GREJER
 
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Njae, eller jo med de va inte seriöst.
2. Har du en hund? - Nej, men en lite bebis till katt :)
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med killen jag saknar.
4. Tror du på spöken? - Inte direkt spöken, men jag tror att man inte bara
dör. när man dör. Eller asså, tror inte man föds till djur direkt men själen
kanske lever kvar ett tag, tills människan fått gjort de den ville i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0