utedag med klassen - vi coola körde pulka ffs! ;)

Nu sitter jag här igen,
eller är så död efter våran utedag med
klassen idag så har legat nerbäddad i princip
ända sen jag kom hem, hehe skönt!
 Dehär med att blogga cerkar gå i perioder
och nu har jag nått den period där det börjar
kännas överskattat och segt.
Liksom som att det börjar rinna ut i sanden..

Men ska försöka blogga minst en gång om
dagen iallafall :)) Men tycker att ni läsare
är sjuukt dåliga på att kommentera!  

Ikväll har det varit riktigt smaskiga program :)) 
Först familjen annorlunda sen spårlöst och
nu väntar sängen. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan du!

Detta är från expresen och vi skulle vilja ställa någar frågor. Du spelar fotboll va?



Churchill, so suger bara så du vet. Och du har prov på onsdag nästa vecka. Och Vi ska åka SLALOM SKIDOR

2010-01-27 @ 12:58:21
Postat av: Anonym

* fortsätter!

på söndag i en backe och vet du?Vi kommer äga alla och köra upp hela j*vla backen så att alla småbarn ramlar omkull pågrund av alla snövallar.

Vet du?Det snöar som attans just nu :(:(

Dudu pratar om sex just.

Och nu frankrike.,

Jag har lite tråkigt faktiskt, och du kommer säkert tycka att den här komentaren är onödig och inte orka läsa, men vet du? det struntar jag fullständigt i!

jag skrattat åt min egna kommentar men den är inte ens rolig. Ta bort jonas från FACEBOOK!

STALLLLIN!

Oh Yeah.

haha, nu vet jag inte vad jag ska skriv mer så,'

Hej så länga från expresen.

RING OSS!! Du hittar vårt telefonnummer på våran hemsida. Det är bara att söka på GOOGLE, men se upp så att du inte fastnar i flera timmar som Göran gör!

RING!!

2010-01-27 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0