Tiden går fort när man har roligt

Jahopp, då va denna födelsedag över då.
Bara 365 dagar kvar tills nästa dåååå ;)

Idag har det vart helt okej, va nog
ändå mer lyckat igår. Men kul idag med :))

Nu ska jag iallafall avnjuta ett glas äppeljuice
sen ska jag dunka mig till sängs.
Är sjukt trött, känns som om jag har varit med
mamma en hel dag på dagiset där hon jobbar.
Aja, inte så¨konstigt när jag o Tove kom i säng
typ fyra igår och hon väckte mig klockan åtta...

Juste, måste även ge Jahwanna och Rasmus
gratilationer - vi alla tre delar ju faktiskt
på samma dag - jaa, alla kom ut samma dag, samma år.
Lustigt va ? ;)

JappJapp.
Bloggar imorgon, kanske kommer mera information
om dagen i dag - min födelsedag.
CIAO <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0