skönt att röra på sig

Efter att ha tränat fotboll idag, käkat och duschat
känner jag mig i ganska gott mod.
Jag insåg inte förens jag kom till planen idag
hur mycket jag har saknat fotbollen - har inte
tränat på ett bra tag så de va kul :))
Testade ju att spela med stora sundbys damlag. 
 Undrar om de är träning imorgon i triangeln,
de laget jag går i, hoppas på de :))

Kvällen kommer iallafall tillbringas med Tovsii :))
Tar bussen kvart över tio till henne så måste
gitta hemmifrån snart, de betyder att jag
måste sluta blogga nu och istället gå och packa
min väska, klä på mig och fixa mig så mycket jag hinner.
 Kanske bloggar ikväll, de återstår att se.
PHÖSS <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0