Saknar dig hjärtat

Jaha, kom från Ettan för ett tag sen då.
Det var trevligt där =)

Igår var jag hos moster,
skönt att träffa dig igen, saknar dig.

Ikväll kanske Tove Ultvedt kommer över ett tag också.
Spela lite guitar hero och sånt skojj =)

Måste bara tillägga att jag saknar dig
Tove Maria Bechsjuukt mycket!
 Jag ska äntligen träffa dig imorgon!
Det är liksom en tomhet utan dig vid min sida.
 Jag bara sitter och hoppas på att min sista
termin kommer att kunna kallas "vanlig"
och att jag kommer få gå kvar, och inte behöva
byta. för det är de minsta jag vill! 

Jag har faktiskt saknat det, skola, kompisarna - verkligheten.
Jag älskar dig så grymt mycket hjärtat och vad som
än händer så kommer jag ALDRIG lämna dig!
Du betyder alldelles för mycket för mig! <3


Det var allt för idag, om jag inte bloggar senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: toviis

jag älskar och saknar dig!

2010-01-06 @ 18:51:32
URL: http://toveebech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0