nog bestämt mig för att fortsätta blogga iallafall.

Jag har nog besämt mig nu,
jag tror att jag kommer fortsätta skriv på
min kära blogg. Så skönt att skriva av sig ibland.

Men nu kommer jag nog inte att bli så personlig o
känslosam pga att fel folk läser min blogg och
hetsar upp sig över fel saker.

Igår blev det iallafall att ta en fika med åsa,
kul och se dig igen busbruden!
Och våra kolloträff planer som vi håller på att smida
är grymma! Det måste bli av! 
 
Nu sitter jag här hos Ettan och Bobby och kollar
paradiset. Något svenskt dravvel.
Om vi inte bytt kanal för nu snackas det något
helt annat språk än svenska iallfall. Haha..

Nu ska jag se till att Bobby och Ettan slutar
fuska i fyra i rad, snart blir det att se hitta nemo, yeey :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: söndagsflickan

Bra gumman! Det är skönt att skriva av sig. Kanske du skall vara försiktig med vissa saker ;-) Var rädd om dig, kom när du vill och få en kram! Puss från moster

2010-01-06 @ 15:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/tokbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0