Kaos just nu, det enda jag egentligen vet'

Sitter hemma hos Jonas då.
Blev att fira nyår hos jonas, trevligt trevligt.
Tre rättersmiddag hos jonas idag då.
Allt blev jätte sent, vi käka förrätten nio när vi kom
(min och jennies middag) Sen blev huvudrätten
inte serverad på bordet förens 1.
Sen efterrätt på allt, mums.
Veronica har ont i magen nu, värre än innan.
Men tack för all god mat.

Natten till idag var kanske inte det mest lyckade..
Jennie hade tydligen besök av ambulansmän, som dessutom
var där för mig.. Slutade andas ibland, hade svårt med andningen,
skakade och massa skit. Blev ju nära på ett sjukhusbesök igår natt/morse.
De läskigaste är att jag inte minns något av det.. Jag var typ medvetslös
till den största delen av natten och somnade inte förens åtta..
Jennie sov en halv timme inatt för hon var tvungen o hjälpa mig med att
andas (asså påminna mig om att andas, slå mig när jag slutade osv)
Mycket av denna grej som försegick inatt var för att jag mår så dåligt,
sen var det annat de berodde på med (?) Näh, jag vet inte.. Nått va fel iaf.
Tack hjärtat, det är så skönt att ha dig vid min sida.
Hos dig i din famn känner jag mig såå trygg! <3


Blir att sova här, trots att jag inte ville det..
Kommer nog inte sova så mycket iallafall.
Faaan, jag vill bara bort, bort från allt..

Nu ska vi organisera sovplatserna så hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0