inte så mycket att säga

Kom hem från Jennie vid kvar över åtta typ.
Käkade, slog mig sedan ner framför min kära
data för att nörda lite och vara social mot alla där ute.

Nu sitter jag helt död, dricker julmust och saknar Jennie.
 Min kropp vill sova, men inte de mentala, huvudet liksom.
Jag är verkligen helt seg o död i kroppen men huvudet säger
sitt kvar ett tag till du vid datan.
Heeeeelt cp, menmen. Pallar inte sova nu anyway.

Imorgon blir det upp tidigt, åka och handla skor med mami.
Sen hem, ner till tvättstugan o tvätta, efter det bär det av
till AddeBoyy :) Blir att sova där, myys :)

Jag saknar dig Tove Maria Bech, det var skit länge sen vi sågs nu!
Saknar Eskilstuna, men bara för att där finns du.
Älskar dig, vi ses snart! =)

Nu ska jag dra vidare och vara lite social på fejan =)
Ps. Julmust är det bästa som finns! =)
PUSS

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tack! Thihi Glad jag blir.. Jag bara fotar =)

2010-01-02 @ 13:03:47
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: toviis

skynda dig hem hjärtat<3

2010-01-04 @ 19:26:16
URL: http://toveebech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0