inget bättre för mig..

Den här dagen känns som om den kommer bli lååång.
Eftersom jag fortfarande inte är i säng och klockan börja närma
sig mot sju, så skiter jag nog helt i och sova..
Men det känns enformigt och bara sitta vid datan och vänta,
vänta på att dedär sömngrisarna ska vakna..
Och det kommer kännas som en evighet innan jag det är
en ny kväll med nya hopp om sömn..

På lördag blir det eventuellt hem till Adde och sova där,
ska bli myss och imorgon ska jag hem, typ första gången
på ja vad är det nu.. Fyra dagar kanske?
Så, som ni märker så är jag inte en människa som gillar
att vara hemma. Varelse i Stockholm eller Eskilstuna.
Jag gillar att vara hos någon, någon jag känner mig trygg
och har förtroende till. Då mår jag bra, så bra man kan
komma i denna situation som jag verkar ha fastnat i för tillfället..

Många inlägg idag, jagvet!
Ska nog inte blogga så mycket mera nu..
Då kommer ni bli galna av läsmani, haha.
Nejmen ärligt, att blogga får tiden att rinna iväg.
Och då kanske dom andra vaknar snart och har
lust att vara lite sociala, observera lite i denna mening.

Min mobil är cp, då kan varelse ringa eller smsaa!
Och nu kommer säkert alla tänka "så har min också varit idag"
Och jag vet att det är nyår, men min började spöka redan igår kväll..
Alltså natten innan nyårsafton..
Så vill ni något får ni ringa, svarar jag inte så har jag antingen inte tid,
eller så är min mobil cp igen och jag inte ens får något samtal
(kan bero på vattenskadan den fick efter sitt fall ner i toan)



Aja, puss på er alla nu och hoppas ni haft en bra nyårsafton!

Tänk va mycket pengar som bara smällts upp i himlen idag asså!
Shit hade jag fått alla pengar så hade jag varit stenrik nu, yiiihaa! =)

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Hej gumman, mår du inge bra??? varför?

2010-01-02 @ 00:44:30
URL: http://xerita.blogg.se/
Postat av: Niloo

sv: TACK såå mycke :D! haha aa de lär hon göra!:D ha de bäästt

2010-01-02 @ 01:38:08
URL: http://bnlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0