en sammanfattning av gårdagen

Ja eftersom Rickard inte riktigt förstod vad som hände
och vad som var trasigt så tar jag väll de en gång till ;)
 Jag sprang på idrotten och sen knäckte det till, jag sprang
klart varvet för jag inte ville att mitt lag skulle förlora och sen
kunde jag inte stå på mitt högra ben. Jag åkte in till akuten och 
där sa dom att jag har en muskelbrytning, musklerna på främre låret
har alltså typ gått sönder eller nått sånt. Så nu vet du Rickard :)) 

Nu ska jag iallafall hoppa fram till tbanan och åka till Helena som väntar
på mig. Eftersom ni läsare är så bäst så kommer det antagligen in en
eller två bilder på mig med min nya jacka o kryckorna senare ikväll :))
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0